Select Language عکسهای عاشقانه کاملآجدیدسری1
کلبه محبت

 

ترفند یافتن دوستان در فیس بوک

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

یکی از راه های ساده برای جستجوی دوستان اجازه دادن به فیس بوک برای دسترسی به لیست دوستان و ایمیل آنها در سرویس های ایمیل شما و دیگر شبکه های اجتماعی است.



فیس بوک از این اطلاعات برای جستجوی دوستان شما در دنیای واقعی استفاده می کند و پلی در دنیای مجازی بین شما خواهد ساخت. اگر با در اختیار گذاشتن لیست ایمیل دوستان به فیس بوک چندان راحت نیستید می توانید دوستانتان را بصورت دستی و تک به تک و از طریق نام، محل سکونت و… جستجو کنید. برای یافتن دوستانتان در تولبار آبی رنگ بالای صفحه برروی Find Friends کلیک کنید.

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

صفحه ای مانند تصویر زیر نمایان خواهد شد که به توضیح هر قسمت خواهیم پرداخت.

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

به ادمه مطلب مراجعه کنید تابقیه رابخوانید

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

کاهش حجم مصرفی اینترنت در ویندوز 8 + آموزش

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

گر تا به حال به حجم مصرفی اینترنت تان دقت کرده باشد حتما متوجه کاهش غیر منتظر آن شده اید. یکی از مواردی که باعث کاهش حجم اینترنت شما می شود متروی ویندوز 8 می باشد. در این آموزش به برطرف کردن این مشکل پرداخته ایم.



برای دیدن به ادامه مطلب بروید

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

هشت ویروس وحشتناک در تاریخ رایانه و کامپیوتر

http://mikhkob.com/wp-content/uploads/2013/07/computer1.jpg

در طول تاریخ و از روزی که رایانه ها ساخته شدند بدافزارها نیز تولید شده و خیلی سریع رشد کردند.



بسیاری از این بدافزارها توسط برنامه نویس هایی نوشته شده است که سعی داشتند خودشان را به همه دنیا معرفی کنند. در طی سال های چند بدافزار به طور باورنکردنی توانستند دنیا را به چنگ خود در آورند و حتی سازمان های بزرگ دنیا که سیستم های امنیتی بسیاری دارند را نیز نابود کردند. در ادامه 7 ویروس فراموش نشدنی تاریخ رایانه را با هم مرور خواهیم کرد.

** استاکس نت
استاکس‌نت (به انگلیسی: Stuxnet) یک بدافزار رایانه‌ای است که اولین‌بار در تاریخ ۱۳ ژوئیه ۲۰۱۰ توسط ضدویروس وی‌بی‌ای۳۲ شناسایی شد. این بدافزار با استفاده از نقص امنیتی موجود در میانبرهای ویندوز، با آلوده کردن رایانه‌های کاربران صنعتی، فایل‌های با قالب اسکادا که مربوط به نرم‌افزارهای WinCC و PCS7 شرکت زیمنس می‌باشد را جمع‌آوری کرده و به یک سرور خاص ارسال می‌کند.

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران


در اواخر ماه مه ۲۰۱۲ رسانه های آمریکایی اعلام کردند که استاکس‌نت مستقیماً به دستور اوباما رئیس جمهور آمریکا طراحی، ساخته و راه اندازی شده.گرچه در همان زمان احتمال این می‌رفت که آمریکا تنها عامل سازنده نباشد. در ژوئیه سال ۲۰۱۳ میلادی، ادوارد اسنودن اعلام کرد این بد افزار با همکاری مشترک آمریکا و اسرائیل ساخته شده است.

** MYDoom
این ویروس در سال 2004 توانست رایانه های بسیاری را مبتلا کند و در طول تاریخ به عنوان مخرب ترین ویروس شناخته می شود. ویروس مایدوم به سرعت از طریق ایمیل ها پخش شد. بخش اصلی این ویروس باعث می شود تا رایانه به راحتی توسط فرد برنامه ریز قابل کنترل باشد و خیلی سریع سیستم  را نیز از کار می انداخت. این ویروس سازمان های بزرگ دنیا و شرکت ها را برای مدتی از کار انداخته بود تا اینکه سرمنشا آن پیدا شده و از بین رفت.

** ILOVEU
افرادی که در سال 2000 با رایانه در ارتباط بودند محال است ویروس " ILOVEU" را به خاطر نداشته باشند زیرا این ویروس از طریق ایمیل به سرعت تمام دنیا را در اختیار خودش گرفت. آمار ها نشان میدهد که این ویروس در روز اول بیش از 10 میلیون رایانه را مبتلا کرد و سپس در طول 10 روز این میزان به 50 میلیون رایانه ویندوزی رسید. برنامه اصلی این ویروس را یک مرد فیلیپینی نوشته بود و به قدری قوی بود که حتی پنتاگون آمریکا نیز برای چند روز از دست خارج شد. این ویروس به گونه ای بود که هنگام پاک شدن آسیب وحشتناکی به رایانه وارد می کرد.

** Melissa
اولین ویروسی که توانست خود را به آدرس های ذخیره ایمیل برساند ملیسا بود. این ویروس توسط فردی به نام "دیوید اسمیت" نوشته شده بود و برنامه ریزی پیچیده ای داشت. این ویروس تمامی سرورهای ایمیل دنیا را زمین گیر کرد و شرکت های بزرگی مانند ماکروسافت و اینتل به ان مبتلا شدند. ملیسا ویروسی بود که باعث شد نام سرویس ایمیل برای مدتی ترسناک باشد و کاربران عادی از آن می ترسیدند.

http://www.ui.ac.ir/Dorsapax/userfiles/Image/herasat/cyber-world.jpg



** Code Red
در اواسط سال 2001 بود که ویروسی بسیار مخرب وارد هسته مرکزی ماکروسافت شد. این ویروسی به قدری قوی بود که سریعا در رایانه پخش شده و فرصت فکر کردن به کاربر نمی داد. این ویروس در سال 2001 توانست به 200 هزار سرور که به هرکدام آن ها میلیون ها رایانه متصل بود برسد و همه آن ها را نابود کند. این ویروس رایانه را کاملا از کار می انداخت و تنها پیامی به صورت خوش آمد روی صفحه ظاهر می شد. اسم آن از روی نوشیدنی محبوب برنامه نویس برداشته شده است.

** Conflicker
یکی از ویروس هایی که ترس را در تمامی کاربران رایانه در دنیا ایجاد کرد Conflicker بود. این ویروس که در سال 2007 منتشر شد توانست در روز اول میلیون های رایانه را در تمامی دنیا آلوده کند. این ویروس شاخه های مختلفی داشت و همیشه به سبک های مختلف وارد رایانه کاربر شده و هر رایانه را با روشی جداگانه از کار می انداخت. به نوعی این ویروس مجموعه ای از ویروس های قدیمی تر بود. در اواخر سال 2008 بود که ورژن خطرناکتر این ویروس باعث شد بسیاری مجبور به دور انداختن کل رایانشان شوند. این ویروس باعث شد سطح ایمنی رایانه ها به طور کلی تغییر کند.

** Sasser
این ویروس توسط یک نوجوان 17 ساله آلمانی نوشته شده و توانست تمام دنیا از ژاپن گرفته تا آمریکا را به خود آلوده کند. این ویروس نه از طریق ایمیل یا کاربر بلکه از طریق رسیدن به سرورها و شبکه های رایانه ای توانست دنیا را فرا بگیرد. اهداف اصلی این ویروس مراکز مهم دولتی، نظامی، خدماتی و درمانی بودند به طوری که پس از پخش شدن ویروس بیشتر بیمارستان های دنیا اعلام مشکل کردند همچنین نیروی ساحلی انگلستان و سیستم های نظامی این کشور از کار افتادند. نویسنده این ویروس به 21 ماه زندان محکوم شد.

** Storm
این ویروس مشابه نامش طوفانی در صنعت رایانه به پا کرد و بیش از 10 میلیون رایانه به آن آلوده شدند. این ویروس نیز توانسته بود به هسته اصلی ماکروسافت برسد از این رو خیلی سریع تمامی کاربران ویندوز را آلوده کرد. این ویروس که از نوع اسب تروآ بود باعث می شد تا میلیون ها فایل اسپم در رایانه تولید شود و همین باعث نابود شدن و از کار افتادن سیستم می شد. با اینکه ریشه اصلی این ویروس از بین رفته است اما هنوز هم نشانه هایی از آن در برخی رایانه های شخصی دیده می شود. 

راه کاری برای افزایش سرعت اینترنت

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

سرعت اینترنت یکی از عوامل رضایت کاربر از وبگردی محسوب می‌شود. با اینکه سرعت اینترنت در بیشتر مواقع از طرف سرویس‌دهنده تعیین می‌شود، اما کاربر نیز می‌تواند به کمک ترفندهایی سرعت اینترنت خود را تا ۲۰٪ افزایش دهد. در این قسمت از سری «کوتاه اما کاربردی» با یکی از ترفندهای افزایش سرعت اینترنت آشنا خواهیم شد.



 

مایکروسافت نزدیک به ۲۰٪ از پهنای باند اینترنت کاربر برای فعالیت‌هایی مانند بروز رسانی ویندوز رزرو کرده است. شما می‌توانید این ۲۰٪ را به پهنای باند خود بازگردانید. برای این کار کافی است مراحل زیر را دنبال کنید:

گام نخست: بر روی استارت کلیک کرده و Run را اجرا نمایید.

گام دوم: در پنجره Run، عبارت gpedit.msc را تایپ نموده و کلید اینتر را بفشارید. با این دستور، پنجره ویرایش پالیسی‌های ویندوز باز خواهد شد.

به ادامه مطلب بروید

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

لیست جدید پنج هکر تحت تعقیب درجهان


پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران
گفتنی است 6 نفر در ارتباط با این بدافزار بازداشت شده اند. نام عملیاتی که باعث بازداشت آنها شد ghost click بود که اوایل امسال برخی از آنها در دادگاه گناهکار شناخته شده اما مغز متفکرشان، آندری همچنان فراری است...

 

خیلی مطلبش جالب هس

 

لطفآبرای مشاهده ادامه به ادامه مطلب بروید

آموزش افزایش سرعت رایانه و لپ تاپ

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

چگونه سرعت رایانه یا لپ‌تاپ‌مان را تا چندین برابر، افزایش دهیم؟



احتمالا پس از گذشت چندماه متوجه می‌شوید که سرعت کامپیوتر یا لپ‌تاپ شما کند شده است؛ احساس می‌کنید که فرامین شما دیگر به‌سرعت اجرا نمی‌شوند و مکث وحشتناکی در انتظارتان است. چاره چیست؟! آیا باید سیستم عامل‌مان را از نو دوباره نصب کنیم؟! با برنامه‌ها و حجم وسیع اطلاعات شخصی‌مان که برروی هارد رایانه نقش بسته‌ است، چه کار کنیم؟!

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

به ادمه مطلب بروید.پلیز

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

گفتنی های ممنوعه در زناشویی

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران

با تمام صمیمیتی که بین زن و شوهر باید برقرار باشد، گاهی نمی توان همه حرف ها را گفت. برخی حرف ها نگفتنی هستند و بیان شان نه تنها کمکی به صمیمیت بین دو نفر نمی کند بلکه باعث می شود از هم دور شوند و مشکلاتی برایشان ایجاد خواهد کرد.



با من حرف بزن، می‌خواهم تو را بشنوم، می‌خواهم احساساتت را در قالب کلمات لمس کنم. اگر تو نگویی، من چگونه می‌توانم بدانم در قلبت چه می‌گذرد.


چگونه می توانم معنی برخی دلخوری و ناراحتی هایت را بدانم؟ دلم می خواهد یک دل سیر حرف بزنی، دلم می خواهد یک دل سیر حرف بزنم. حرف هایی که تنها تو می توانی شنونده اش باشی. حرف هایی مخصوص من​ وخلوتمان. بیا یکدیگر را بشنویم. بیا حرفی نگفته بین مان باقی نماند. نزدیک تر بیا، صدایت را بهتر بشنوم !

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران



گفت وگو یکی از اصول طلایی زندگی مشترک است. برای آنها که می خواهند در قلب یکدیگر ماندگار شوند، راهی جز این باقی نمی ماند که حرف ها و احساساتشان را بیان کنند، همان طور که قبلا هم گفتیم همسر شما علم غیب ندارد، پس چیزهایی را که فکر می کنید باید بداند به او بگویید و رفتاری داشته باشید که همسرتان هم احساس راحتی کند تا حرف هایش را به شما بزند اما با تمام صمیمیتی که بین زن و شوهر باید برقرار باشد، گاهی نمی توان همه حرف ها را گفت.


برخی حرف ها نگفتنی هستند و بیان شان نه تنها کمکی به صمیمیت بین دو نفر نمی کند بلکه باعث می شود از هم دور شوند و مشکلاتی برایشان ایجاد خواهد کرد.

اسم این حرف ها را نگفتنی های زناشویی گذاشته ایم. شما و همسرتان هر کدام یک حریم خصوصی دارید. این حریم هیچ مشکلی برایتان ایجاد نمی کند، مگر این که به کل زندگی مشترک لطمه بزند.

حرف ها و برخی رازهای زندگی تان باید در حریم خصوصی باقی بماند، اما این که گفت وگو شرط لازم بقای زندگی است، از یک طرف و این که برخی حرف ها باید نگفته بماند از طرف دیگر ممکن است باعث گیج شدن شما شود، پس فرمول خاصی لازم دارید تا بدانید چه حرف هایی را نباید بگویید.

_ لازم نیست تمام اسرار گذشته و مسائل مربوط به خانواده تان را که در زندگی مشترک شما تاثیری ندارد، بازگو کنید.

_ درست است در زمان ازدواج باید صادق بود اما حال که چند سالی از ازدواج تان گذشته و روابط تان هم خوب است، چه نیازی دارد از رابطه ای که زمانی با کسی داشتید و تمام شده و دیگر هیچ اثری از آن باقی نیست، صحبت کنید؟

_ اشتباهات گذشته را در صورتی که از آنها درس گرفته اید و دیگر تکرار نمی کنید،به گذشته بسپارید. مشکلات خاص خانواده تان که اگر همسرتان بداند باعث کنایه زدن یا ناراحتی اش می شود و هیچ تاثیری در زندگی مشترک شما ندارد هم جزو آن دسته از نگفتنی های زناشویی است.

پرتال قاره رتبه شماره یک تبلیغات و نیازمندی در ایران



_ بهتر است حرف های بی فایده را نگویید و پای میز مذاکره، احساسات، نیازها و رویاهایتان را وسط بگذارید و برای فردای زندگی تان نقشه های زیبا بکشید. حرف هایی که گفتن آن باعث تلخی زندگی تان می شود و فاید ه ای هم ندارد، فراموش کنید، البته این حق همسر شماست که همه چیز را درباره زندگی شما بداند اما گاهی کالبد شکافی گذشته لطمه جدی به زندگی تان می زند.

_ آنقدر حرف های لازم و ضروری برای گفتن دارید که دیگر وقتی برای نگفتنی ها باقی نمی ماند. گفتنی های زندگی زناشویی به اندازه تمام لحظات زندگی تان وقت خواهد برد.

رفتار با دخترهای پر توقع

شما به عنوان یک مرد با دختری آشنا می شوید که به نظرتان همان فرد رویاهایتان است. حالتان با او خوب است و برای خوشحال کردنش هر کاری از دستتان بر می آید، انجام می دهید



اما به مرور زمان احساس می کنید این کارهای شما به نوعی وظیفه تبدیل شده است و او مدام از شما انتظارات بیشتری دارد. این توقع برایتان خوشایند نیست و همچون بندی برگردن خود می دانید آن را. این جا است که باید به این فکر چطور می توان هم به طرف مقابل محبت و همچنان آزادی و خوشحالی خود را نیز حفظ کرد؟

برخی از رفتارهای این زن ها به معنای واقعی آزاردهنده است. برای اینکه خود را قربانی خوشحالی او نکنید، اما در عین حال عشق و توجه موردنیازش را به او بدهید، ادامه مطلب را مطالعه کنید.

1. همیشه مهربان باشید اما اجازه ندهید همچون پادری با شما رفتار شود
در یک رابطه صحیح و سالم هر دو طرف – زن و مرد – باید 100 درصد دهنده باشند. یعنی شما 100 درصد توجه و عشق و علاقه خود را به طرف بدهید و همین ها را به طور کامل و 100 درصد دریافت کنید. وقتی شما به عنوان مرد همیشه و در همه حالت نقش دهنده دارید و خانم فقط گیرنده و مصرف کننده است، شما بیشتر از اینکه نامزد یا دوست او باشید نقش خدمتگزار استخدامی او را دارید. باید در حالی که احترام و مهربانی خود را حفظ می کنید، ببینید آیا او نیز همین الطاف را به شما دارد؟ دربست در اختیار کسی بودن به معنای دوست داشتن نیست.



2. مراقب احساسات موجود در رفتارهای خود باشید که در اثر ترس از دست دادن هستند
متاسفانه، بیشتر مردها در مواجهه با زنان زیبا همه بزرگ‌منشی و اقتدار خود را از دست می دهند. مردها وقتی زنی زیبا اختیار می کنند، به قدری در زیبایی او غرق می شوند که می خواهند همه کاری انجام دهند تا این همه نعمت را از دست ندهند. ترس ناشی از، از دست دادن  طرف مقابل در رفتارهای انسان نمود پیدا می کنند. این را در نظر داشته باشید اگر در رابطه خود همیشه نگران رفتن طرف مقابل باشید، اعتماد به نفس خود را از دست می دهید و دیگر خودِ واقعیتان نیستید. عشق و دوست داشتن باید شادی آفرین باشد. باید در کنار زن موردعلاقه خود احساس خوشبختی و رهایی داشته باشید. قرار نیست به واسطه علاقه به او دنیا را برای خود جهنم کنید.

3. نترسید از اینکه با او مخالفت کنید
زنی که خیلی خودخواه است و همیشه به روش خود پیش می رود و حرف های دیگران را نیز قبول ندارد، وقتی با مخالفت شما روبه رو شود، جنجال به پا می کند و می خروشد، اما این را بدانید: هنگامی که آرام شود، بیش  از پیش برای شما ارزش قایل خواهد شد. واقعیت این است که این رفتارها نوعی ترفندهای زیرکانه زنانه است که برخی برای شناخت بیشتر شریک خود این رفتارها را از خود بروز می دهند. هنگامی که شما تسلیم همه خواسته های آنها می شوید، مطمئن باشید زن نمی گوید: «آه! چه عزیز مهربانی!» بلکه با خود می اندیشد شما انسان ضعیفی هستید که یک زن به راحتی می تواند شما را روی یک انگشت خود بچرخاند.

یک جنتلمن واقعی باشید. زنان هرچه قدر هم اعتراض کنند و غر بزنند اما گاهی دوست دارند مورد مخالفت مرد خود قرار بگیرند. در واقع دوست ندارند همیشه حرف، حرف آنها باشند. البته از این حرف سوبرداشت نکنید و از فردا روند مخالفت در پیش بگیرید! باید با هوشیاری و سنجش موقعیت ها بهترین رفتار را از خود بروز دهید.

4. اجازه ندهید او به شما حس گناه بدهد
اگر دوست دارید آخر هفته با دوستان خود بیرون، باشگاه، ورزش یا تفریح مردانه بروید به نامزدتان بگویید: «من امروز ترجیح می دهم پیش دوستانم بروم و فوتبال تماشا کنیم». همین. لازم نیست چیزی را توضیح دهید. لازم نیست بگویید: «دوست من روی حرف من حساب کرده و من فقط دوسه ساعتی می روم و زود بر می گردم». این باعث می شود تا زن طور دیگری به شما نگاه کند. حتی این تصور اشتباه در ذهنش به وجود می آید که خودتان راضی به رفتن نیستید. وقتی دوست دارید جایی بروید و کاری انجام دهید که به رابطه شما لطمه ای وارد نمی کند، چرا از موضع ضعف وارد می شوید؟

5. برای خود ارزش و احترام قایل شوید
بهتر است اینجا با هم صادق باشیم: آیا برای نگه داشتن نامزد خود بسیار تلاش می کنید اما او این گونه نیست؟ اگر این طور است، باید بدانید در آینده دل‌شکستگی های بسیاری را تجربه خواهید کرد. اگر او برنامه هایتان رابه هم می زند و از اینکه به شما نزدیک شود، پرهیز می کند و شما همچنان در تلاش هستید تا نظرش را به خود جلب کنید، بدانید این رابطه دوام چندانی نخواهد داشت. در این مواقع باید با تحقیق در مورد گذشته و دایره دوستان صمیمی او متوجه شوید در روابط قبلی خود چگونه بوده است. اگر همیشه پرتوقع بوده و به یک نفر بسنده نمی کرده و پس از مدتی پسرها را رها کرده است، مطمئن باشید همین کار را با شما نیز خواهد کرد. به جای اینکه منتظر شوید تا او را با مرد دیگری در جایی ببینید، این رابطه اشتباه را از همان ابتدا خاتمه دهید.

درمان کم شدن میل جنسی زنان

http://uc.niksalehi.com/images/6bqtf23uu2sm74xelctm.jpg

تمرینی برای درمان کم شدن میل جنسی زنان
اولین مرحله از چرخه جنسی داشتن رغبت جنسی به فرد مقابل است. زنان دوست دارند اغوا شوند، دوست دارند بدانند بخاطر اینکه آنها را دوست دارید با آنها ارتباط جنسی برقرار می کنید نه از سر ناچاری و نه برای ارضا شدن خودتان. این حتی شما را در موقعیت ضعیف تری قرار می دهد، چون رابطه جنسی مثل یک نیاز یک طرفه می شود یعنی مرد تقاضا می کند و زن عرضه می کند که حالت متعادلی نیست.



تمرینی که در اینجا به شما می دهیم برای بر قراری این تعادل خیلی مفید است. این تمرین تمرکر حسی نام دارد: جلساتی را فقط برای تمرکز و عشق ورزی به هم اختصاص بدهید. یعنی اگر بچه دارید بعد از اینکه به خواب رفتند و یا روزی که پیش مادربزرگ یا خاله شان هستند زمانی را با هم خلوت کنید.

اگر در ابتدا خجالت میکشید ایرادی ندارد که این کار را در نور بسیار کم انجام دهید. حتی میتوانید لباس نازکی به تن داشته باشید که معذب نشوید.

 

http://www.beytoote.com/images/stories/wedlock/hhw380.jpg


در طول این تمرین یکی دراز می کشد و دیگری با دقت تمام بدن او را نوازش می کند، دقت کنید که این کار حالت ماساژ دادن ندارد بلکه حالتی است که شما به لذت بردن و کشف نقاط مختلف بدن همسرتان می پردازید. در طول این تمرین از لمس کردن ناحیه تناسلی و سینه هم در خانم ها و هم در آقایان پرهیز کنید، چون این تمرین اصلا ربطی به رابطه جنسی ندارد.


این تمرین برای آن است که به هم ثابت کنید تنها برای برقراری رابطه جنسی به سمت هم نمی روید بلکه می توانید از روی محبت و علاقه همدیگر را لمس کرده و از این تماس لذت ببرید. هر دو طرف باید بر روی احساس خودشان تمرکز کنند. بعد جایتان را با هم عوض کنید و بعد از تمرین راجع به احساستان با هم صحبت کنید. از لمس چه مناطقی از بدن طرف مقابلتان لذت بردید؟ اگر چطور بود بهتر می شد و غیره.

 

http://www.hotnaz.com/wp-content/uploads/2013/12/za4-1535.jpg


با وجود اینکه اکثر زوج ها بخصوص کسانی که سال هاست با هم زندگی می کنند فکر می کنند همدیگر را به خوبی می شناسند من تضمین می کنم که با انجام این تمرین نکاتی را در مورد خودتان و همسرتان یاد می گیرید که تعجب زده می شوید. این تمرین استانداردی است که برای درمان کم شدن میل جنسی در خانم ها توصیه می شود.

بخاطر داشته باشید که بر روی مثبت ها تمرکز کنید و تا جای ممکن بدنبال یادگیری باشید تا هر چیز دیگر. اگر هر دو نفر موافق بودید می توانید این تمرین را هر از گاهی به عنوان بخشی از پیش نوازی پیش از بر قراری رابطه جنسی تان هم استفاده کنید. تاکید می کنم هر از گاهی چون این تمرین نباید همیشه به برقراری رابطه جنسی بیانجامد و گرنه کل هدف آن از بین می رود.

چت تلگرام