Select Language اسیر...
کلبه محبت


در قفس افتاده ام فکر رهایی نیستم

دل به عشقت داده ام اهل جدایی نیستم .
.

.


زمان غارتگر غریبیست ، همه چیز را

می برد جز حس دوست داشتن را .
.

.

.


یک نامه پر از ماه و تو را دارم یاد 

 در پاکت گل گذاشتم دادم باد .

 
اگه تو رو خواستم از روی عشقه

                                      هرجا تو باشی اونجا بهشته .
 

 


شبها به ماه دیده ، تو را یاد میکنم

با مه فسانه گفته و فریاد میکنم

شاید تو هم به ماه کنی ، ماه من نگاه 

 با این خیال ، خاطر خود شادمیکنم .
 ...

...

 


کی گفته نفرین میکنم

غصه به تو حرومه

خوشبختی تو گل من

همیشه آرزومه .
 ...


بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد.مثل یک بیت ته قافیه ها خواهم مرد . تو که رفتی همه ثانیه ها سایه شدند . سایه در سایه ی آن ثانیه ها خواهم مرد.شعله ها بی تو ز بی رنگی دریا گفتند. موج در موج در این خاطره ها خواهم مرد .گم شدم در قدم دوری چشمان بهار.بی تو یک روز در این فاصله ها خواهم مرد ...

دوستان منتظرنظرات خوبتون هستم...

دوستان منتظرنظرات خوبتون هستم...

 

 




برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:







چت تلگرام