Select Language پنج ترفند ساده برای سرعت بخشیدن به گوشی اندروید شما
کلبه محبت
این روز‌ها با وجود به‌کار‌گیری سخت‌افزارهای بهتر و سریع‌تر در گوشی‌های هوشمند به ویژه از نسل اندروید، شاید سخن ‌از ترفندهایی برای سرعت بخشیدن به گوشی بیهوده باشد؛ اما ‌هنوز ‌هستند کاربرانی که با گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای معمولی‌تر کار می‌کنند و قطعا در مواردی مشکل سرعت برای این دست از کاربران، معضلی جدی ‌می‌شود. این ترفند‌ها می‌تواند تا میزان بسیاری در سرعت بخشیدن به گوشی‌های هوشمند مفید باشد.
 

به گزارش «تابناک»، هر چه بیشتر از عمر گوشی هوشمند اندروید شما می‌گذرد، متوجه می‌شوید که سرعت آن کاهش پیدا می‌کند و دیگر خبری از چالاکی و سرعت روزهای اول نیست. در این گونه موارد، بیشتر کاربران به سرعت به فکر عوض کردن گوشی هوشمند خود افتاده و چاره را در توسل به گوشی‌های هوشمند با سخت‌افزارهای بهتر می‌بینند. 

اما برای این کار عجله نداشته باشید. ما در اینجا چند ترفند و راهکار ساده را به شما آموزش می‌دهیم که می‌تواند در سرعت بخشیدن به گوشی اندروید شما کارساز باشد.

پنج ترفند ساده برای سرعت بخشیدن به گوشی اندروید شما

1 – پاکسازی Cache برنامه‌ها

داشتن برنامه‌ها و App‌ها زیاد می‌تواند بسیار کاربردی و جالب باشد؛ اما در طی زمان Cache شدن داده‌های این برنامه بر روی گوشی، شما می‌تواند یکی از اصلی‌ترین عوامل کاهش سرعت گوشی باشد. پاکسازی Cache از طریق Settings گوشی قابل انجام است؛ اما در خصوص بسیاری از نرم‌افزار‌ها، نیاز به ابزارهای جانبی دارید. 

یکی از بهترین App‌ها برای این موضوع App Cache Cleaner است؛ لینک دانلود از Play Store. کافی است بر ‌دکمه Clear کلیک کنید و کار تمام است. این ابزار همچنین از قابلیت پاکسازی خودکار Cache در زمان‌های تعیین شده توسط شما برخوردار است.

برای مشاهده ادامه مطلب این پست اینجا را کلیک کنید

گفتار با ساخت یک فایل سخنگو بسیازید
 گفتار با ساخت یک فایل سخنگو بسیازید
به طوریکه خروجی شما یک فایل کوچک شده که با اجرای آن و تایپ حروف کامپیوتر آن را برای شما میخواند! قطعأ این راه سریعترین و جذاب ترین راه برای تبدیل نوشتار به گفتار است!

بدین منظور:

از منوی Start وارد Run شده و عبارت notepad را وارد نموده و Enter بزنید تا ویرایشگر Notepad ویندوز باز شود.اکنون دستورات زیر را عینأ داخل Notepad کپی نمایید.

Dim msg, sapi
msg=InputBox("Matneh khod ra vared namaeed! www.Tarfandestan.com","Sokhangoo")
Set sapi=CreateObject("sapi.spvoice")
sapi.Speak msg


سپس از منوی File گزینه Save را انتخاب نمایید.حال نامی برای فایل خود در نظر گرفته و آن را با فرمت vbs. ذخیره کنید. به عنوان مثال نام فایل خود را Tarfandestan.vbs بگذارید.


پس از اینکار بر روی دکمه Save کلیک کرده تا فایل شما در محل مورد نظر ذخیره گردد تا فایل را هم داشته باشید.اکنون به محلی که فایل ذخیره شده بروید و فایل ساخته شده را با دوبار کلیک اجرا نمایید.خواهید دید پنجره ای باز میشود که با تایپ عبارت مورد نظر خود در قسمت مربوطه و فشردن دکمه OK میتوانید منتظر شنیدن عبارت وارد شده خود توسط کامپیوتر شویدلازم به ذکر است که اینکار طبعأ تنها بر روی حروف انگلیسی امکان پذیر است.

بهترین نرم افزار موبایل در زمینه ارتباطات ( ارسال پیام )  بهترین عنوانی است که می توان برای این برنامه به کار برد. عنوانی که این نرم افزار چندین سال است که در جهان آن را یدک می کشد .  با این برنامه قطعا با SMS های معمولی خداحافظی می کنید ! 

پشتیبانی این برنامه از بسیاری از گوشی ها یکی از بزرگترین مزیت های آن است.

با این نرم افزار به راحتی و با بیشترین سرعت می توانید به دوستانتان پیام ( متن ، عکس ، صدا ، تصویر ) بفرستید و در هزینه خود بیش از 100 برابر صرفه جویی کنید !!!

برای دریافت پیام نیاز به باز کردن واتس اپ نیست ، این برنامه به طور دائم در پس زمینه گوشی شما باز است و هر وقت برای شما پیامی بیاید به شما خبر می دهد ! همانند sms های معمولی شما اما با امکانات و سرعتی فوق العاده تر. 

 

☼ترفند تماس گرفتن بدون افتادن شماره☼

☼تماس گرفتن بدون افتادن شماره☼ خوب خیلی ها درباره زنگ زدن به گوشی یا خونه کسی بدون افتادن شماره چیزهایی شنیدید. اما این امکان فقط با همین کارت تلفن هاییکه میفروشن امکان پذیره اما در این جا ترفندی به شما آموزش داده میشه که شما با استفاده از این ترفند میتونید به راحتی بدون هیچ نگرانی به هر کسی میخواهید زنگ بزنیدبدون اینکه شماره شما مشخص بشه کاملارایگان و بی خطر این روش ۱۰۰٪روی سیم کارت های همراه اول(۰۹۱۲ و ۰۹۱۹)جواب میده(تست شده) و فقط ۲۰ درصد روی سیم کارت های ایرانسل جواب میده آموزش ترفند این ترفند بسیار ساده میباشد و فقط کاری که شما لازم هست انجام دهید به شکل زیر است: این ترفند بر روی خطهای همراه اول (۰۹۱۲ و ۰۹۱۹) کاملا جاب میده و ۱۰۰٪ تضمینیست ٫ خط های ایرانسل که گاهی این ترفند رو قبول میکنند. شما با این ترفند میتونید به تمامیخط ها و شماره تلفن ها زنگ بزنید برای این کار ابتدا شماره ۰۲۱۲۳۹۷۹ را گرفتهو شماره شخص مورد نظر را ادامه همین شماره وارد میکنید و تماس میگیرید ( دکمه سبزدر همه گوشی ها Call را میزنید) به عنوان مثال شماره دوست من x0935******x , 0912 *** ***x , 0919 *** ***x به این صورت شماره گیری میکنم : x021239790912******x الی آخر در صورتی که شماره گیری کردید دیدید صدای ناهنجاری مثل لحظه وصل شدن به اینترنت با تلفن شنیدید قطع کنید و دوباره شماره گیری کنید و شماره ی مورد نظری که برای دوستتون به جای شماره شما میافته شماره 0212397هست که اصلا این شماره وجود نداره.

نرم افزار جالب Fake Messages به صورت فارسی برای نوکیا سری 60 ورژن 3 که توسط سایت تک نیمباز آماده شده است .

نرم افزار ایراد داشت تصمیم گرفتم ترفندشو بذارم

مطمئنأ برای شما نیز پیش آمده که دوست داشته باشید گاهی اس ام اس شما به صورت ناشناس ارسال شود . در این هنگام چه می كنید ؟
خیلی ها از سرویسهای سایتهای دیگر استفاده می كنند كه اشكال این كار اینه كه اولا معمولا می بایست این كار را از طریق اینترنت انجام دهید و ثانیا هزینه ارسال هر پیام كوتاه در این روش بسیار گرانتر از هزینه ارسال با موبایل است .
اما امروز ما ترفندی را به شما معرفی خواهیم كرد كه این ترفند روشی را به شما معرفی میکند که میتوانید با استفاده از موبایل خود پیام کوتاه متنی SMS ارسال کنید به شکلی که شماره شما برای فرد مورد نظر نمایش پیدا نکند و کاملأ مخفی میمانید.
این ترفند خصوصیاتی دارد که باید گوشی فرستنده و دریافت کننده آن را دارا باشد.
پیشنهاد میکنیم این ترفند را حداقل یکبار تست کنید تا نتیجه را ببینید.


ابتدا به این نکات دقت کنید:
این ترفند تنها روی گوشی هایی قابل اجراست که قابلیتی به نام Email gateway را دارا باشند. گوشی هایی که این قابلیت رو دارند اکثرأ سونی اریکسون هستند همانند W۸۰۰ , W۸۱۰ , W۵۵۰ ,K۷۵۰ , K۷۰۰ , S۷۰۰ و … .
برای استفاده از این ترفند باید هر دو گوشی فرستنده و دریافت کننده قابلیت Email gateway را دارا باشند. پس پیش از هرکاری این موضوع رو یقین پیدا کنید.
اکنون همانند دستورالعمل زیر مراحل را طی کنید ، تنها ممکن است بسته به تنوع گوشی شما مقداری تغییرات وجود داشته باشد:
ابتدا از منوی اصلی وارد قسمت Messaging شوید. سپس به قسمت Settings رفته و به بخش Text Messaging وارد شوید. در قسمت بعد به Email gateway رفته و شماره فردی که میخواهید SMS را برایش ارسال کنید را وارد کرده و Add کنیم.
حالا به عقب بازگردید ، پس از وارد شده مجدد به بخش Messaging ، قسمت Write New را انتخاب کنید. Text Message را انتخاب کنید ، متن مورد نظر را تایپ نمایید و Continue را انتخاب کنید. اکنون گزینه اول یعنی Enter Email Address را انتخاب کرده و یك ایمیل دلخواه را وارد نمایید. (مثلا : www.zahed.lordlove,loxblog.com) در پایان پیام را ارسال کنید.
اکنون فرد مورد نظر به هنگام دریافت پیام به جای شماره شما آدرس ایمیلی که وارد کردید را مشاهده خواهد کرد
اگه كمی فكر كنید به این نتیجه خواهید رسید كه قادرید با استفاده از این ترفند به طور مثال آدرسی از شركت مایكروسافت یا یاهو و یا …. بدهید و طرف مورد نظر رو سر كار بگذارید . (چون احتمالا فرد مورد نظر چنین تصور می كند كه این SMS از طرف این شركتها ارسال شده است ) و یا كلی فكر خفن دیگه كه می تونید با استفاده از این ترفند به كار ببرید .

تعداد صفحات : 1
صفحه قبل 1 صفحه بعد

چت تلگرام